Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
setkání velkého Ekotýmu školy
27 28 29 1
Logopedické vyšetření - depistáž v budově Markušova
2 3
4 5
Jarní focení 2024 MŠ Dubnova
6
Jarní focení 2024 MŠ Markušova
Návštěva knihovny Spořilov
7 8 9 10
11 12 13
Návštěva městské policie Sluníčka
14 15 16 17
18
Trénink atletických dovedností v Hale MČ Praha 11 Mš Dubnova
19 20
Návštěva knihovny Spořilov třída Housenky
21
První jarní den, rozdávání dárečků
22 23 24
25
Velikonoční králík - návštěva na zahradě MŠ Markušova
26
Velikonoční králík na zahradě MŠ Dubnova
27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Ekoškola > Novinky z Ekoškoly > Dětský ekotým Markušova analýza 2021-2022

Dětský ekotým Markušova analýza 2021-2022



Datum konání:
9.11.2021

 

 

ekoskola_1-min.png

Třetí setkání dětského ekotýmu 9.11.2021

Zvolení zástupci ze tříd:

Housenky: S. Šimánková, E. Miklová, D. Šanda, M. Geberle

Žabičky: E. Bližňáková, A. Pijáková, M.Máček

Pomněnky: S. Paříková, K.Holý, I. Benediktová

Koordinátorka: Petra Benediktová

 

Naše společné třetí setkání jsme začali ve třídě Pomněnek u jednoho ze čtyř ekoškolích stromů, které ve třídách máme. Nad stromem a jeho jablíčky jsme si povídali o tom, které témata v ekoškole máme a o kterých dvou si budeme tento rok „více“ povídat. Tento rok se nás týkají 2 jablíčka a to odpady a prostředí. Během dopoledne jsme si prošli otázky a společnými silami jsme se snažili na ně nalézt odpovědi. Odpovědi jsme zaznamenávali pod jednotlivá „jablíčka“ pomocí smajlíků.

:-) ano, víme, máme, známe, děláme

:-( nevíme, nemáme, neznáme, neděláme

V tématu prostředí jsme odpověděli na 9 otázek v tématu odpady na 8.

 

Výsledky:

Prostředí

1) Hračky z přírodních materiálů na třídách máme.

2) Oblíbené místo mají děti jak venku tak i uvnitř.

3)Nástěnku na své obrázky mají všechny děti ve všech třídách.

4)Děti podobu školky ovlivnit nemohou, nevědí jak a kde by mohly.

5)Ve školce se děti o rostliny starají méně, tato činnost patří převážně paní uklízečce. Venku má každá třída truhlík o který pečuje.

6)Děti neví jaké rostliny máme na zahradě MŠ.

7) Děti, se shodly, že máme na zahradě několik míst kde můžou žít zvířátka.

8) Děti nevěděly v jakém počasí nemůžeme chodit ven.

9) Děti vyjmenovaly hned několik herních prvků- dendrofon, domeček, vrbový tunel, kláda na přelézání, kuchyňky.

 

 

Odpady:

1)Nevíme, v jakém balení školka nakupuje.

2) Děti neví, zda používají důkladně na třídách papíry.

3) Děti si na třídě vytvoří nějakou výzdobu z odpadů.

4)Děti věděly co vše ve školce třídíme.

5)Úkol pro ekotým.

6)=4

7) Třídní pátky= vynášení tříděného odpadu ze třídy + kontrola správnosti

8) Děti věděly, kde máme ve školce umístěny velké kontejnery na odpad.

 

Po zodpovězení všech otázek jsme se rozešli s úkoly na příště a těšíme se, až budeme vše společně vytvářet a mapovat.