Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
2
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
3
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
4
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
5
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
6
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
7
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
8
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
9
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
10
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
11
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
12
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
13
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
14
Oslava Dne Ekoškol
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
15
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
16
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
17
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
18
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
19
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
20
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
21
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
22
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
23
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
24
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
25
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
26
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
27
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
28
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
29
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
30
Charitativní sbírka pro fond SIDUS
1
Zdobení stromku
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekoškola > Novinky z Ekoškoly > Dětský ekotým Markušova analýza 2021-2022

Dětský ekotým Markušova analýza 2021-2022



Datum konání:
9.11.2021

 

 

ekoskola_1-min.png

Třetí setkání dětského ekotýmu 9.11.2021

Zvolení zástupci ze tříd:

Housenky: S. Šimánková, E. Miklová, D. Šanda, M. Geberle

Žabičky: E. Bližňáková, A. Pijáková, M.Máček

Pomněnky: S. Paříková, K.Holý, I. Benediktová

Koordinátorka: Petra Benediktová

 

Naše společné třetí setkání jsme začali ve třídě Pomněnek u jednoho ze čtyř ekoškolích stromů, které ve třídách máme. Nad stromem a jeho jablíčky jsme si povídali o tom, které témata v ekoškole máme a o kterých dvou si budeme tento rok „více“ povídat. Tento rok se nás týkají 2 jablíčka a to odpady a prostředí. Během dopoledne jsme si prošli otázky a společnými silami jsme se snažili na ně nalézt odpovědi. Odpovědi jsme zaznamenávali pod jednotlivá „jablíčka“ pomocí smajlíků.

:-) ano, víme, máme, známe, děláme

:-( nevíme, nemáme, neznáme, neděláme

V tématu prostředí jsme odpověděli na 9 otázek v tématu odpady na 8.

 

Výsledky:

Prostředí

1) Hračky z přírodních materiálů na třídách máme.

2) Oblíbené místo mají děti jak venku tak i uvnitř.

3)Nástěnku na své obrázky mají všechny děti ve všech třídách.

4)Děti podobu školky ovlivnit nemohou, nevědí jak a kde by mohly.

5)Ve školce se děti o rostliny starají méně, tato činnost patří převážně paní uklízečce. Venku má každá třída truhlík o který pečuje.

6)Děti neví jaké rostliny máme na zahradě MŠ.

7) Děti, se shodly, že máme na zahradě několik míst kde můžou žít zvířátka.

8) Děti nevěděly v jakém počasí nemůžeme chodit ven.

9) Děti vyjmenovaly hned několik herních prvků- dendrofon, domeček, vrbový tunel, kláda na přelézání, kuchyňky.

 

 

Odpady:

1)Nevíme, v jakém balení školka nakupuje.

2) Děti neví, zda používají důkladně na třídách papíry.

3) Děti si na třídě vytvoří nějakou výzdobu z odpadů.

4)Děti věděly co vše ve školce třídíme.

5)Úkol pro ekotým.

6)=4

7) Třídní pátky= vynášení tříděného odpadu ze třídy + kontrola správnosti

8) Děti věděly, kde máme ve školce umístěny velké kontejnery na odpad.

 

Po zodpovězení všech otázek jsme se rozešli s úkoly na příště a těšíme se, až budeme vše společně vytvářet a mapovat.