Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Jak se hraje písnička?
Setkání dospělého Ekotýmu školy
28 29 30 31 1 2
3 4
Zvířátka a loupežníci - pohádka
5 6 7 8 9
10
Jarní prázdniny, omezení provozu
11
Jarní prázdniny, omezení provozu
12
Jarní prázdniny, omezení provozu
13
Jarní prázdniny, omezení provozu
14
Jarní prázdniny, omezení provozu
15 16
17
Trénink atletiky v Hale - MŠ Markušova
18
Masopustní průvod školkou, karneval MŠ Dubnova
19
Masopustní průvod po školce, karneval MŠ Markušova
20 21
1.Lekce plavání pro přihlášené děti 2. pololetí
22 23
24
Program Čichové vnímání MŠ Markušova
25
Program Čichové vnímání MŠ Dubnova
26 27 28 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Ekoškola > Novinky z Ekoškoly > Dětský ekotým Markušova analýza 2021-2022

Dětský ekotým Markušova analýza 2021-2022



Datum konání:
9.11.2021

 

 

ekoskola_1-min.png

Třetí setkání dětského ekotýmu 9.11.2021

Zvolení zástupci ze tříd:

Housenky: S. Šimánková, E. Miklová, D. Šanda, M. Geberle

Žabičky: E. Bližňáková, A. Pijáková, M.Máček

Pomněnky: S. Paříková, K.Holý, I. Benediktová

Koordinátorka: Petra Benediktová

 

Naše společné třetí setkání jsme začali ve třídě Pomněnek u jednoho ze čtyř ekoškolích stromů, které ve třídách máme. Nad stromem a jeho jablíčky jsme si povídali o tom, které témata v ekoškole máme a o kterých dvou si budeme tento rok „více“ povídat. Tento rok se nás týkají 2 jablíčka a to odpady a prostředí. Během dopoledne jsme si prošli otázky a společnými silami jsme se snažili na ně nalézt odpovědi. Odpovědi jsme zaznamenávali pod jednotlivá „jablíčka“ pomocí smajlíků.

:-) ano, víme, máme, známe, děláme

:-( nevíme, nemáme, neznáme, neděláme

V tématu prostředí jsme odpověděli na 9 otázek v tématu odpady na 8.

 

Výsledky:

Prostředí

1) Hračky z přírodních materiálů na třídách máme.

2) Oblíbené místo mají děti jak venku tak i uvnitř.

3)Nástěnku na své obrázky mají všechny děti ve všech třídách.

4)Děti podobu školky ovlivnit nemohou, nevědí jak a kde by mohly.

5)Ve školce se děti o rostliny starají méně, tato činnost patří převážně paní uklízečce. Venku má každá třída truhlík o který pečuje.

6)Děti neví jaké rostliny máme na zahradě MŠ.

7) Děti, se shodly, že máme na zahradě několik míst kde můžou žít zvířátka.

8) Děti nevěděly v jakém počasí nemůžeme chodit ven.

9) Děti vyjmenovaly hned několik herních prvků- dendrofon, domeček, vrbový tunel, kláda na přelézání, kuchyňky.

 

 

Odpady:

1)Nevíme, v jakém balení školka nakupuje.

2) Děti neví, zda používají důkladně na třídách papíry.

3) Děti si na třídě vytvoří nějakou výzdobu z odpadů.

4)Děti věděly co vše ve školce třídíme.

5)Úkol pro ekotým.

6)=4

7) Třídní pátky= vynášení tříděného odpadu ze třídy + kontrola správnosti

8) Děti věděly, kde máme ve školce umístěny velké kontejnery na odpad.

 

Po zodpovězení všech otázek jsme se rozešli s úkoly na příště a těšíme se, až budeme vše společně vytvářet a mapovat.